lokakuuta 03, 2013

Time to study harder



 Mulla oli tänään ensimmäinen koulupäivä! Aloitin opiskelemaan Liiketalouden perustutkintoa. Mulla ei ole kuin muutama koulupäivä kuukaudessa ihan oppitunneilla kun aloitin oppisopimuksen mun työpaikalla. Jännitin eilen illalla ihan sairaasti tätä päivää, en oikein edes saanut kunnolla unta ja heräilin ihan koko ajan! Eikä varmaan ihme kun oli eka päivä sitten kahteen vuoteen.


Olin koulullakin jo todella aikasin etten vaan myöhästyisi. Inhoan sitä tunnetta jos tulee hirveä kiire ja hikihatussa pitää juosta ja etsiä se oikea luokka. Se paniikin tunne, ei kiitos. Eikä mua itseasiassa edes haitannut odotella siellä, varmistin vielä mun luokan että oli varmasti oikea ja tutkiskelin hieman paikkoja. Oli jotenkin niin hassua kun siellä ei ollutkaan just niitä mun ikäisiä opiskelijoita eikä muutaman ikävuoden haarukalla vaan oikeasti siellä oli tosi eri-ikäisiä ihmisiä. Tuli sellainen tunne että oikeesti nyt ollaan taas koulussa ja kaikki ollaan omia yksilöitä. Ei oo mitään tyttö laumoja kuten lukiossa. :D


Oli aika lyhyt päivä tää ensimmäinen ja ihan kiva kyllä. Ettei ihan tarvinnu puudutukseen olla siellä. Kun olin lukiossa niin mä tykkäsin (välillä) tosi paljon jostain oppitunneista ja joskus taas tuli sellainen tunne että katsoi joka minuutti kelloa. EIKÄ se liikkunut. No tänään oli just sellainen päivä. Miten se voikaan olla mahdollista, aina koulussa se aika matelee mutta muualla ei? :D Mä vielä oikein ajattelin että tää päivä on varmasti mahtava! Ja valehtelisin jos sanoisin että ei ollut. Omalla tavallaan oli kyllä kivaa! Kolmen viikon päästä taas uudestaan :) 


Onko siellä joitakin ketkä myös vasta aloittanut koulun? :)
ps. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti