lokakuuta 18, 2013

Enjoy the little things

Oi että! Tänään oli aamulla kyllä mukava herätä ku ei ollut niin pimeää kun muuten viikolla ollut! Joka vuosi tulee se yllätys kuinka ensilumi maassa, tänäkin aamuna mulla hymy vaan levis kasvoille ja tuli se ''OHO'' reaktio :D Ootan kyllä todella paljon, että lumet pysyis jo maassa ja ois paljon paljon valoisampaa! :) Kaippa sitä sais jo tähän aikaa odotella joulua, vai onko liian aikaista.. Pakosti vaan tulee joulufiilis lumesta!


Maanantaina myös kävin ottamassa ripsienpidennykset! Mun veljen tyttöystävä oli ihana ja teki ne mulle. Tykkään kyllä näistä todella paljon :) On niin paljon helpompaa aamulla ennen töihin lähtöä ja saa nukkua pidempääkin. Voi kun nää pysyis aina, eikä tarvis käydä huoltamassa välissä :D Onhan se kyllä pieni lepohetki ku nää käy huoltaa. Taisin muutenkin nukahtaa ku nää laitettii. Kaippa ihan yleistä? :D


Tänään käytiin Kn kanssa syömässä keskustassa, Gringos Locosissa. Se oli mun eka kerta siellä, Amarillo on ollut se lemppari tähän asti ja kyllähän se pysyy. Locosissa oli ehkä hiukan liian tulista ruokaa mun makuun. En oo ihan vielä tottunut siihen. K taas varmaankin tykkäsi kun haluaisi aina että chiliä laitetaan jokaiseen ruokaan lisää :D Todella täyttäväähän se oli, ei ole kyllä jaksanut mitää enään syödä koko iltana! Käytiin myös kiertelemässä hieman kauppoja, mukaan tarttui eräs kaulakoru ja muutama kirjanen :) Mukavaa käydä ulkona syömässä aina välillä eikä tarvii miettiä niitä tiskejä tai muutakaan. Tulee aina hyvälle mielelle noinkin pienestä asiasta! 

Meidän alkupala, mä niiiiin tykkään sipulirenkaista ja mozzarellatikuista, ahh! 

Melkeinpä voisin jo tältä istumalta lähteä nukkumaan, oon ihan tajuttoman väsynyt ollu koko viikon, aina ollu jo yhdeksän aikaa sängyssä eikä oo menny aikaakaa ku oon ollu jo täydessä unessa. Sunnuntaina onneksi vapaata, vihdoin. Huomenna vielä viimeiset tsempit päälle! 

Hyvää viikonloppua kaikille ja muistakaa nauttia pienistäkin asioista! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti