maaliskuuta 19, 2013

love the people who treat you right

Hiljaisuuseloa on havaittavissa blogissa muttei pysyvästi. Olin sairaalassa melkein viikon päivät leikatun umpparin takia joten on jäänyt kirjoittelu vähemmälle. :) Tänään oon jo ollu enemmän pystyssä ja jaksanut istuakin pidemmän aikaa kovemmalla tuolilla, laittaen H&M tilausta eteenpäin ;)

Kotiin kun palasin niin sain Kn siskoilta hieman herkkuja ja juorulehteä luettavaksi. Mun päivät kutakuinkin on mennyt vain sängyn tai sohvan pohjalla. Oon katsonut Pretty Little Liarsista ensimmäisen tuotantokauden ja leffoja ja telkkarista ohjelmat plus niiden uusinnat...... Muutama päivä sitten hankin myös netflixin ainakin nyt siihen ensimmäiseksi kuukaudeksi :) Onko jollain muulla tuo? Ootteko tykännyt? Itse oon vasta muutaman leffan sieltä katsonut.

Ja onhan mulla tietty päivisin seuraa etten kuluta sohvaa ihan yksin :) Jotenkin tuntuu ihan siltä että Bella tajuaa mun olevan kipeä ku on koko ajan kyljessä kiinni tai nukkuu jalkopäässä. Ihana!

Nyt katselemaan jotain leffaa ja nukkumaan :) Hyvää yötä! ps. 

1 kommentti:

  1. Jee uus päivitys <3 pikku toipilaani :( !
    Miten sait netflixi tvseen?? :o ärsytti..se mun ilmane kuukaus meni iha hujaukses, ehtisin katsoa kaks leffaa sieltä, vähä harmitti ettei ehtiny enemmä :(( mut sul just nyt hyvä ku oot toipumas ni pystyt vaa katsoo- ja ilmaseks :)

    VastaaPoista