maaliskuuta 04, 2013

I was waiting on a different story

Helou! Mulla oli  vihdoin vapaaviikonloppu ja sekin oli kuitenkin ihan tekemistä täynnä. Lauantaina käytiin mun vanhempien, Kn ja mun toisen veljen kanssa Orimattilassa Megamyynnissä. Se aukes silloin lauantaina taas pidemmän tauon jälkeen. :) Oli kiva reissu ja käytii myös sitten Raxissa herkuttelee!

Noi oli ihan superhyviä! Maltoin mieleni vielä autossa muttakun kotia päästiin niin avasin pussukan ja otin ehk parasta Novellea ikinä :) Olin ihan rätti väsynyt silloin lauantaina iltana ettei kyllä jaksanut muuta tehdäkään ku istua sohvalle ja katsoo telkkaria.. 


3,00€ /kpl
9,96€ (24,90€)
0,60€ (1,50€) 
Mulla oli se säästökuuri mutta noi kuitenkin tarttui mukaan, hehe :) Ei juurikaan jäänyt hintaa pussukalle ja pannoille, mitä oon itseasiassa jo katsellut jonkin aikaa! 

ps. ♥

2 kommenttia:

  1. Kiva toi meikkipussukka :) !Laskiaispullaaa ;P!
    ootko enne juonu tota kivennäisvettä??

    VastaaPoista