kesäkuuta 11, 2012

Pikkuhiljaa hyvää tulee.

Moikka, viikonloppu mulla meni tosi hyvin! Juhlittiin valmistujaisia ja synttäreitä sekä oltiin vain ja herkuteltiin. Mistä voi hyvin päätellä kuinka nyt on hirmuinen urheilu fiilis. Ois päästävä ulos hölkkäilemään!


Muutettiin siis poikaystäväni kanssa melkeinpä ihan tähän Jyväsjärven tuntumaan ja on kyllä lenkkimahdollisuudet paremmat kuin voisikaan. : --) Oon tykännyt käydä tekee pieni muotoisia hölkkä kokeiluja nyt aluksi. Sanon vain että hyvältä tuntuu!!!!


Ostin n. kuukausi sitten käsivarteen laitettavan iPod kotelon (vai miksi soitinkoteloksia sitä nyt sanotaankaan) Stadiumista vain 9.95€, voin kyllä suositella. Ei hölsky enään takin tai housujen taskussa. Helpottaa huomattavasti lenkkeilyä musiikin suhteen : ---) Mun harmikseni kuulokkeeni unohtuivat vanhempieni luokse, tai niin ainakin luulen koska en löydä niitä kotoa, ja saan ne vasta keskiviikkona...

 
Olen pikkuhiljaa, mielessäni, miettinyt että jos haluan oikeasti nähdä itsessäni muutoksia sekä huomata saavutuksiani teoilla, on laitettava panokset korkemmalle ja kunnon tavoitteita. Aluksi tavoitteeni on hölkätä toinen puoli Jyväsjärvestä ja sen jälkeen toinen. Pitkän kaavan mukaan siis. En aio tältä istumalta siis lähteä niitä putkeen juoksemaan. Katsotaan milloin koko järvi menee hölkäten. ; -)



Olin hyvin ylpeä itsestäni viimeviikolla kun jaksoin pyöräillä Toivakasta Rutalahteen. Vieläpä EI omalla pyörällä vaan isäni pyörällä jossa on se yksi vaihe ja tuntui joka polkasulla että pyörä menee rikki : ---D

jees, nyt vain syömään ja illasta urheileen! 

ps. ♥



2 kommenttia: