kesäkuuta 13, 2012

How could I ever see again?


Tänään on ollut hyvä vapaapäivä. Aurinko paistanut ja olen saanut ottaa aurinkoa!
Päivä muutenkin ollut tekemisen täyteistä. Kävimme äitini kanssa hieman shoppailemassa (mukaan tarttui shortsit ja paita) sekä päivän päätteeksi elokuvissa katsomassa Lumikki ja metsästäjä. Onko teistä jo joku nähnyt kyseisen elokuvan? Omat arvioni elokuvasta olivat ihan ok. Oli juurikin sama olisiko sen käynyt katsomassa vaiko ei. : --)

Ylhäällä heti ensimmäisenä mun lempparileffasta eka ihanin musiikki pätkä koskaan (tuossa linkissä kuitenkin hieman pidempi versio mikä elokuvassa). Kuulin tän tänään yhdessä vaatekaupassa ja oli pakko jakaa se myös täällä, tuli niiin hyvä fiilis.


 otin yks ilta kuvia ku aurinko laski niin ahh että. tykkäsin todella näistä! 
 
Oon miettinyt pientä musiikki taikka elokuva postausta. Ehkäpä tässä jokunen tylsäpäivä nekin toteutan. 

''Mä olen jo löytänyt oman prinssini. Ihanin koskaan.'' 

Nyt rentoutumisen puolelle ja hyvien yöunien kautta aamusta lenkille. : --)


ps. ♥

 

4 kommenttia:

  1. Okei. en aio mennä katsoo sitä:D nii moni on sanonu et se on aika huono! odotin jotenki enemmä :(

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! :-)

    http://dancingonmyown-petra.blogspot.fi/

    VastaaPoista