helmikuuta 10, 2012

what if?

Lottovoitto. Miettikää, lottovoitto. Mitä se pääpotti oikein on tällä hetkellä.. 10 miljoonaa ja vähän päälle(?). Jos sellaisen summan oikeasti voittaisi niin hohhoijaa! Oon monesti miettinyt että JOS voittaisi niin mitä sitä tekisi heti ensimmäisenä, mitä sitä ostaisi, kävisikö enään töissä / koulussa, muuttuisiko asenne taikka luonne. Monella ihmisellä varmaan kävisi samat asiat mielessä.....




Itse olen sitä mieltä että jos tuollaisen summan saisi rahaa tai no taikka voittaisi niin en kuitenkaan jättäisi opiskeluja kesken taikka töitä, -- jep, saatatte ajatella että hulluko olen -- . Tottakai tuollainen summa rahaa varmasti riittäisi loppuiäksi jos sijoittaa tietyn osan ja plaaplaaplaa. Mutta silti. Itse olen sellainen ihminen etten viihdy ns. yhdessä työpaikassa / ammatissa kauhean kauaa. Olen ollut lastenhoitajana ryhmäperhepäivähoidossa sekä lastentarhassa ja pidemmän päälle koko homma alkoi kyllästyttää. Sekä kaupan kassalla päivät eivät välttistä ole aina sitä herkkua. On tietysti niitäkin päiviä jolloin jaksaa. 



Kuitenkin -- tuollaisen rahasumman voittaessa haluisin lähteä ulkomaille lomalle taikka reissaamaan ! auto olisi myös kiva, asunto suomesta sekä ulkomailta jne. : ---)) Pidemmän päälle kyllä kun miettii niin olen aika nuuka rahan käytössä jos sitä on sellain kivasti. En jaksa käydä shoppailemassa taikka ostamassa mitään. Yhtään mitään. Mutta mites kun sitä rahaa ei olekaan, hahaha voivoi sitte ostellaan jo miinukselle. : --D


Mitä mieltä te olette, muuttaako raha ihmistä? Mitä te tekisitte jos voittaisitte lotossa 10miljoonaa euroa?

ps. ♥


2 kommenttia:

  1. Onneks jotkut tykkää (ainakin vielä) paaaljon tulevasta ammatistaan lasten parissa ;D!
    Mutsiiis joo, en mäkää jättäis töitä/opiskeluja kesken todellakaan! joku pidempi loma/ äkkilähtö olis kyl poikaa ja alus pieni törsääminen :) mut muuten, niinpä mitä sitä oikee tekis, hyvä kysymys!!! ja vastaus muuttaako : MUUTTAA IHMISTÄ KYLLÄ!!!!

    VastaaPoista
  2. Koska olen tunnettu siitä, että koulu on perseestä. Niin en usko, että jatkaisin opiskelua tai töitä. Ainakaan mitään palkallista. Mä luulen, että jos kyllästyisin vain itseeni ja rahojeni seuraan mä matkustelisin. Ja koska kaikkialla ei oo rahaa, mä tekisin vapaaehtoistyötä ja rahoittaisin sellaisia auttamisprojekteja ja työskentelisin sen merkeissä. :) Ja muuttaa kyllä ihmistä, uskoakseni. Jos ihminen on heikko ja pinnallinen. Ja antaa sen vaikuttaa. Mutta joo, kyllä mäkin tietty ostaisin eka taloja jostain jees maista ja matkustelisin ja ostaisin vaatteita ja NII! mutta muuten käyttäisin rahaa, johonkin parempaan kuin materiaan.

    VastaaPoista