marraskuuta 25, 2011

breaking dawn part 1

Ihan aluks haluun sanoo että, joo oon ehkä hieman outo tai ihmeellinen ku mä oon hurahtanut kaikenmaailman hömppäpömppäfantasiaihanamusiikki -elokuviin. mm. juuri harry potterit, twilight, pirates of the caribbean, narnia jne..




Mutta ahh, silti jaksan aina innostua niistä ! Viimeks Harry Potterin vikasta osasta ja nyt, kauan odotettu Twilight Aamunkoi. i love it. Mä niiiiin tykkäsin siitä.

Mitä te piditte?

Ihan pakko vielä hieman hehkuttaa :) Ja okei joo, olihan sillä se sormus melkee koko ajan väärässä sormessa mikä hieman häiritsi mutta silti. Ahhh. Sen voisi mennä katsomaan vain uudestaan ja uudestaan. Monet teistä voi ajatella että kuin hullu olenkaan mutta ei, en voi sille mitään. Mä vain niin tykkään tuollaisista elokuvista. OI että.






Jäi tällä kertaa hyvä mieli leffan jälkeen ku oli mennyt katsomaan katsomisen arvoisen leffan eikä meinannu nukahtaa leffan aikana, miten mulle on meinannu käyä muutamasti viime leffojen kanssa... hehe.


 


 Jotta tää postaus ei menis pelkän leffan hehkuttamiseen niin on mulla muutakin iloittavaa ! Kuulin tnä ilo uutisen hyvästä ystävästäni, ai että oon onnellinen hänen puolesta :) Sekä muutama hyvä ystäväni saa viikon kuluttua hienon valkoisen lakin. Ensiviikko on siis työn täyteistä sekä juhlintaa, kyllä kelpaa !






ensiviikkoa odotellessa...

2 kommenttia:

  1. Voi potter, niin samaa mieltä siihen ei vaan voi koskaan ikinä milloinkaan kyllästyä!!! ei juma mitä fanei ollaa oltu nuorempana :D!!!!

    VastaaPoista
  2. miksu veikkaisin? :D joo! niinpä. ei vaan voi !

    VastaaPoista